Teknoloji

Google şimdi de reklam işine yapay zeka getirmek için kolları sıvadı

Google, gelirinin çoğunu arama motoru aracılığıyla oluşturulan reklamlardan elde eder. Ayrıca YouTube reklamlarından ve diğer kaynaklardan gelir elde eder. Bard chatbot ve PaLM 2 ana dil modeli gibi yeni ve tanınmış üretici AI hizmetlerinin reklamcılık tarafına da genişletileceğini öğrenmek şaşırtıcı olmamalı.

Üretken AI algoritmaları, insan benzeri veriler üretmek için kullanılan bir tür yapay zeka algoritmasıdır. Bu algoritmalar mutlaka bir takım bilgileri girdi olarak alır ve bu verileri kullanarak yeni bilgiler üretir. Bu yeni veriler, insan yapımı bilgilere benzer görünse de, bazen insan yapımı verilerden çok daha karmaşık olabilir.

Google, reklamverenlerin kendi medya varlıklarını oluşturmasına ve YouTube içerik oluşturucularına resim teklif etmesine olanak sağlamak için PaLM 2 tabanlı araçları kullanmayı planlıyor.Ayrıca YouTube, gençlik içeriğine özgü başlıklar ve açıklamalar gibi şeyler için PaLM 2’yi kullanmayı hedefliyor.

Google’ın kaynaklarında üretken yapay zeka sohbet modellerinin, reklam veren müşterilerden gelen hizmet isteklerini otomatikleştirebileceği ve ayrıca reklam planları sunmalarına yardımcı olabileceği belirtiliyor. Bu planlar hakkında daha fazla bilgi 23 Mayıs’ta mevcuttur. Google Pazarlama Canlıaktivitede olabilir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu